yorumlarınız için sağolun arkadaşlar..__LioNel Messi__ Marcelo'yu düşünmüştüm fakat almadım.neden almadığımı hatırlamıyorum ama bulmuşumdur bir kusur :)


Uefa'da ilk galibiyetimiz.

Gıcık olduğum Manchester'a bir de ligde yenildim.İyice sinir oldum.Maç sonunda oyuncuları bir güzel fırçaladım.

Kupada penaltılarla yola devam.Üç penaltı kurtaran kalecimizi ayrıca tebrik ettim.

Ligde üst üste ikinci yenilgi.Yendikleri yetmiyormuş gibi oyuncularımı da sakatladılar.

Uefa'da ikinci galibiyet.Rahat kazandık.

Ligde sonunda Reading'e patladık.

Yine Cassano..

Ve Uefa'da üçüncü maçımızı da kazanarak üst tura çıkması garantilenen iki takımdan biri oluyoruz...
Şu anda başarılıyız.Fakat sakatlıklardan çok çekiyoruz.Hiçbir maça tam kadro çıkmadık diyebilirim.Neyse ki sırayla sakatlanıyorlar.Takımda en çok dikkat çeken isim Cassano oldu.Riquelme'nin sakatlanmasıyla forvet arkası oynatmaya başladım adam coştu :) İyi ki kiralamışım.