yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar..

Yine Javi Flores'in güzel performansıyla kazandım.Gollerden biri ayın golü seçildi.

Beklemediğim bir yenilgi.Favori olarak gösterildiğim bu maçta yenilmek beni üzdü.Oyuncuların hiçbiri iyi oynamadı.

Gol düellosu..Benim takım ikinci yarı açıldı.Bunun nedeni Luci'yi ortaya çekmem ve Flores'in yerine Bellamy'i sokup ileride oynatmamdır.Resmen üç forvet oynadım.Çok gol kaçırdım.Rakip de çok gol kaçırdı.Ama güzel bir maçtı.
Yapılan dört maç sonucu lig tablosu:

Kupada da Leeds'i Ashton'ın golleriyle 2-0 yendim.Ayrıca sol kanada bir oyuncu arıyordum.Yuri Zhirkov için CSKA'ya 10m önerdim kabul etti ama Zhirkov sözleşmeyi reddetti.Aynı teklifi Mark Gonzalez için yaptım.O da sözleşmeyi reddetti.İki oyuncu da çalışma izni sorunuyla gelemedi.En sonunda transfer döneminin son günü 11 milyona Diego Capel'i aldım.Pek istediğim bir oyuncu değildi ama olsun.