Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano_7_17
yeni takim hayirli ve ugurlu olsun..diyerek ve mikrofonu yin CNN turk futbol extra muhabirine uzatiyorm.. Sevgili Oguzhan sizin buyuk basarilarinizdan sonra avrupada daha capli ve sampiyonlar liginde oynayacak bir takima gitmeniz bekleniyordu.. Portsmough'u secmenizin buyuk bir nedeni vermi?
Evet Portsmoug seçmemim nedeni düşüşte olmasıydı onuda sivasspor gibi büyük bir başarı saglayıp ondan sonra büyük takıma
gitmeyi düşünüyorum bayern municten teklif aldım ama avrupa kupapasında olmadıgı için gitmedim
Sorunuz İçin Teşekkür Ederim