Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
1)neler hissediyorsun?
2)transfer çalışmaları var mı?
3)yeni sezonda takımdan ayrılacak mısınız?varsa hangi takıma gitmek istersiniz?
1-Çok karmaşık ve sevinçli bir duygum var
2-Bu sene Şampiyonlar Ligi için çok transfer yapacagım bir tane yıldız getirmeyi düşünüyorum
3-Evet-İngiltere veya İspnya'ya gitmeyi düşünüyorum