Cristiano_7_17 yaw dur bi nefes al soluklan :D yanilmiyorsam ilk defa yaziyorum senin kariyere bundan sonra buda takip altinda :D helal walla:D
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano_7_17 yaw dur bi nefes al soluklan :D yanilmiyorsam ilk defa yaziyorum senin kariyere bundan sonra buda takip altinda :D helal walla:D Teşekkürler
Ronaldinho 80 .Müthiş gidiyorsun UEFA'yıda almışsın harikasın. anlaşılan rakiplerinin senden çekecekleri warr
Cemil KAYA **oğuzhan uefa için tebrik ederim ama reklamını dqaha ıyı yapmalsısın böyle onemlı olayların ardından başlığı hemen güncelleki içerde farklı birşeyler olduğunu anlayabılelım ben mesela bakalım neler olmuş diye gırdım UEFA kupasını gördüm daha ilgi çekici bir hale getir başlıklarını tekrar tebrikler kardeşim**
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA oğuzhan uefa için tebrik ederim ama reklamını dqaha ıyı yapmalsısın böyle onemlı olayların ardından başlığı hemen güncelleki içerde farklı birşeyler olduğunu anlayabılelım ben mesela bakalım neler olmuş diye gırdım UEFA kupasını gördüm daha ilgi çekici bir hale getir başlıklarını tekrar tebrikler kardeşim Katılıyorum.. Çok iyi gidiyorsun.. Başarılarının devamını bekliyoruz..
Cristiano_7_17 waaaaaaaaaay be :D iste taraftar iste takim iste kupa :D artik bi gs'de yok sivas'dada var :D helal kocum....