Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44 Rosenborga kolay deme krdes. Adamlar 3 puanla 3.cü bitirmiş evinde kimseyi yenenemiş nasıl kolay degil
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44 nerden biliyon ilk galibiyetını sana karsı alcak ? Maçta görelim
Roy Keane Konfederasyon Kupası başlığı altında Sivasspor haberi:rolleyes: Rosenborg maçını bekliyorus.
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Konfederasyon Kupası başlığı altında Sivasspor haberi:rolleyes: Rosenborg maçını bekliyorus. evet komik oldu biraz :p
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Konfederasyon Kupası başlığı altında Sivasspor haberi:rolleyes: Rosenborg maçını bekliyorus. :D:D