adezottis Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Herkes taktik istedigi için taktik merkezi açmaya karar verdim oradan alırsınız taktikleri Vay be havaya bak:)
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: adezottis Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Herkes taktik istedigi için taktik merkezi açmaya karar verdim oradan alırsınız taktikleri Vay be havaya bak:) Ne havası kardeşim iyilik amaçlı
adezottis Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Orjinal Mesajı Yazan: adezottis Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Herkes taktik istedigi için taktik merkezi açmaya karar verdim oradan alırsınız taktikleri Vay be havaya bak:) Ne havası kardeşim iyilik amaçlı arkadaşım hitap tarzında dikkatlı ol bence, senden büyüklere böyle kardeşim diye mi hitap edilir. önce saygı...
Kaf Kef Taktik merkezim acıldı herkesi beklerim http://soccercenter.net/forum/konu/106352/Oguzhan06Ank-Taktik-Merkezi
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: adezottis Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: adezottis Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Herkes taktik istedigi için taktik merkezi açmaya karar verdim oradan alırsınız taktikleri Vay be havaya bak:) Ne havası kardeşim iyilik amaçlı arkadaşım hitap tarzında dikkatlı ol bence, senden büyüklere böyle kardeşim diye mi hitap edilir. önce saygı... gençliğine ver hocam bazen banada yazıyorlar ama sende farkındasınki bu site bizim yaş gurubumuzun epeyce altında onlar senle benden daha fazlalar :D:D:D:D ( onlar = geçler ) ;)
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Arkadaşlar save nin bozulmasıyla yeni kariyer açmaya karar verdim geçmiş olsun oguzhan ama su save leri birden fazla kayıt yapın bence biri bozulsa diğeri çalışır ben öyle yapıyoreum gerçi hiç bozulmadı ama :D:D
FifaMen Yahu kaç kere diyeceğiz,konuyu kapatın diye yazmayın arkadaşım başlığa,özel mesaj yoluyla yollayın,bizde kapatalım.