Galatasarayı tüm kalbimle kutluyorum. EZE EZE yendiler.
Ahhhhhhh bee bu da kaçar mı dediğim belki bi Alexin pozisyonu olur başkada bişey olmaz.
90dakika boyuncu deliler gibi press yapan bi takıma karşı böyle oynamak gayet normal. galatasaray kalbiyle oynadı ve hakkıydı kazanması.
Yenmicek goldü bizimki belki ilk yarı gol yemesek herşey farklı olurdu ama o golde yenmez ya.
Galatasarayı tebrik ediyorum eyvallah güzel oynadılar ama böyle olmalarına sebep ;
Sen çeyrek finallere çıkmışın, derbilerin hepsini yenmişin büyük maçların takımı olmuşun bunu yaparken deivid sağda , ugur solda oynuyordu. allah belasını versin chelsea maçının o maçı bi yendik bi kazım denilen adam çıktı deividi unuttuk adam sol tarafta çürüdü gökhanla olan anlaşmaları solda olmadı. sağ ayağını kullanırken solla pas veremez hale geldi ve deivid die bi adam kayboldu. kazım desen ne zaman ne yapcagı belli değil ama o da büyük futbolcu olamadıgını bu büyük maçtada gösterdi. Ugurdan bek yaparsan sağ ayaklı dağınık oynayan deivid'ide önüne koyarsan Sabriler Barışlar böyle yıldız olur. Her zaman Kalliye yaptıgım oyuncu değişiklikleri eleştirisi ne yazıkki finalde Zico adına yapıyorum. hadi bunlar bu maça özel olsa yenilsek anlarım ya yenseydik ne derdin acaba dersiniz ama bu şekilde haftalardır oynuyoruz ve haftalardır doru düzgün top oynayamıyoruz. çarşambanın gelceği salıdan belliyken nie böyle bişey yapıyoruz anlamıyorum. Haa bide Maldonado'Muz var iyi adamsında bu takımın düzeninde yeri yok onun. 3 stoperle oynuyormuş gibi gözüküyoruz çok çakılı oluyoruz ordaki gereksiz kalabalık GS'nin bi güzel press yapmasına neden oldu.
Şu takımda maçın içindeyken işler kötü gidince isyan eden bi tane adam yok ya Tuncay gibi maç içinde yeter artık kendinize gelin dercesine oynayan duruma isyan eden adam yok. 80. dakika gelmiş bizim takım yeni yeni kaleye gidiyor. herkes vurdum duymaz oynuyor. aha maç bitti işte bitane oyuncu için bile üzülemem herşeye rağmen şu çok iyidi diyebilceğim bi oyuncu yok. böyle olmaz bu ya. galatasaray iyi oynadıda buna yardım edende bariz bi şekilde bizdik. galatasarayın işine gelebilecek herşeyi harfiyen uyguladık. allahtan 2-0 bitmedi maç bu durumda ona seviniyorum en azından son haftalarda umudum olcak. ama olmasın ya niye olsun ki bu takım böyle oyun oynuyorsa rakibimizde bu kadar iyi top oynuyorsa umut falan hikaye.
Ama hiçbişey belli değil şampiyonluk falan.. Polyanacılık gibi olcak ama içimden bi his şampiyon olcagımız yönünde. Sivasın yenceği yönünde bi his var içimde tabi bu galatasarayın kalbiyle oynayan galatasarayın orda yenilmesi çoook zor. 4-0 yendiğimiz maçın ardından kaçan şampiyonluk vardı neden olmasın diye düşünüyorum umarım öyle olur. :)