Orjinal Mesajı Yazan: BeST_8 ZlataN
Bu arada Beşiktaş bi fener maçını kaybetti ardından 2 maç daha kaybetti bunları kaybetmese lider olacaktı. ama beşiktaş bu kaostan kurtulamadı. ama gs leverkusen kasımpaşa beşiktaş maçlarındaki o kötü durumdan anında kurtuldu. yani gs gerçekten öyle bi takım ki en kötü durumdan bile kurtulabiliyor.
bi emre güngör barış özbek mehmet topal ayhan akman hakan balta ve hatta nonda . bu oyuncuların bu performansı gösterceğini kim beklerdi ya. lincoln sezon boyunca yokken linderoth gibi çok önemli bi mevkinin çok önemli bi oyuncusu hiç yokken kaleci sorunları yaşarken üstüne kalli gibi takımın düzenini bozarken ve sezon boyunca 6 maç cezası nedeniyle seyircisiz oynarken gerçekten bu durumda bi takımın %80 şampiyon olabileceğini bırakın beni bi çok galatasaraylı söyleyemezdi. bu çok önemli bişey bence.
Galatasaray'ın bir turnuvada,ligde,kupada tek amacı vardır en üstte en tepede olmak.Galatasaraylılık ruhunun gereği gibi nakış nakış işlenmiştir bedenlerimize.Galatasaray bundan daha kötü durumlardan da çıkıp şampiyonluğu kucakladığı seneler oldu bu senede kapıyı araladık bana göre Sivas'la asıl "Lig Finali" olan maça çıkıyoruz baştan beri de Fenerbahçe maçından daha önem veriyordum Sivas maçına.Galatasaray Sivas'tan beraberlik bile alıp dönse ki kazanacağımızı düşünüyorum o maçı şampiyonluğu kucaklayacaktır.
Galatasaraylılık ruhumuz hep böyle dara düştüğümüz anlarda çıkmasıyla meşhurdur.14 seneden sonra şampiyon olduğumuz Eskişehir maçı,3-0 rakip sahada kaybedip 5-0 sahamızda kazandığımız Nöşetel Xmax maçı,Köln'de oynadığımız Arsene Wenger yönetimindeki hayvani derece kuvvetli Monaco maçı,2-0'dan 3-2 dağıttığımız Real Madrid maçı,2-1 kazandığımız ilk CL maçı Barcelona karşısında(Rampulla,Romario vs'li Barça'ya karşı),Uefa ve Süper Kupa finalleri,14 Mayıs'ta gelen şampiyonluk yolundaki çoğu maç,9 puan geriden gelip şampiyon olduğumuz seneki çoğu maç bunlara başlıca örnek olarak verilebilir..