kurdt Bitti bitti bitti bitti bitti bitti !!! oley be oley !! işte böyle aslanlarım benim !! güvenicmizi boşa çıkarmıadınız !!! helal olsun size helal olsun ! **ÇILDIRIN ÇILDIRIIN CİMBOM İÇİN ÇILDIRIN !!! **
Anxiety Töh töh yine şampiyon olamıycaz :D Tebrikler Galatasaray. Maçı izlemedim. İnşallah hak ederek kazanmışsınızdır.
Neo Söke söke kazandık. Helal olsun. Her topa ölümüne koştu oyuncular. Tekmeye kafa sokuyorlar muhteşem bir mücadele verdik. Şans golüde olsa kazandık güzel oldu. Maç öncesi bu arada Gürhan'ın dediği tuttu. Konuyu ben açtığım için 1-0 demişti. :) Atkını yolluyorum yarın. :D
Cesc msnde fenerlilerin nereye kaybolduklarini cok merak ediyorum. "aksam aglatma", "20.45" vs ayaklari yapiyolardi aglama olayini fln kontrol edecem ama yok hicbi fenerli ya:s
Hqmi Galatasaray iyi bir futbol oynadı son dakikalarda yaptığı hareketler dışında.Sabri nasıl oynadı gördünüz mü:PAdam uçuyordu sevinçten havalara.Çok koştu.Kesin alırlar İtalyanlar Sabri'yi:)
FifaMen Çok iyi mücadele edemedik. İkinci yarı kesinlikle daha iyi olan taraf bizdik ancak golü bulamadık. Yine aşırı dandik bir gol yedik. Fenerbahçe böyle goller yediği karşılaşmaları kazanıyordu ancak nereye kadardı?Buraya kadarmış. Ben yine de çabaları için tüm oyuncularımı tebrik ediyorum. Ayrıca nedense çok üzülmedim bu maçın böyle bitmesine. Önümüzde daha 2 hafta var bu maçları kazandığımız takdirde şampiyonluk için yine iddalı olabiliriz. GS haftaya çok kritik bir Sivas maçı oynayacak. Sivas 3 büyüklere karşı genelde kötü futbol oynuyor ancak ben bu kez umutluyum. Eğer Sivas kazanırsa tüm dengeler değişebilir tekrar. Son olarak Galatasaraylı oyuncuları ve Cevat Güler'i tebrik ediyorum.
Tearaway nerde avrupa fatihi fener D:D:D:D:d nerde avrupanın en iyi bekleri olduğu idda edilen uğur ve gökhan nerde kaptanınız alex :D tek gerçek cimboom en kötü zamanımızda hocasız bile yendik geçmiş olsun
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway nerde avrupa fatihi fener D:D:D:D:d nerde avrupanın en iyi bekleri olduğu idda edilen uğur ve gökhan nerde kaptanınız alex :D tek gerçek cimboom en kötü zamanımızda hocasız bile yendik geçmiş olsun Nerede senin futbol forumuna girme yetkin?