Feldkamp, Hagi ve Denizli tribünde
Galatasaray'ın eski teknik direktörleri Karl Heinz Feldkamp, Gheorghe Hagi ve Mustafa Denizli de karşılaşmayı, sarı-kırmızılı kulübün yönetim kurulunun davetiyle izlediler. Eşi Helma ve kulübün eski teknik direktörlerinden Mustafa Denizli ile birlikte yedek futbolcuların yer aldığı bölümde oturan Feldkamp, sakat oyunculardan Serkan ve Uğur ile sohbet etti. Hagi de daha sonra tribüne gelerek, iki meslektaşıyla birlikte maçı izledi.
Bu arada Fenerbahçe Teknik Direktörü Zico, tribünde gördüğü Feldkamp'a el sallarken, Alman teknik adam da kafasını sallayarak selama karşılık verdi.
Tümer Metin de derbiyi izliyor
Sezonu Yunanistan'ın Larissa takımında tamamlayan Fenerbahçeli eski futbolcu Tümer Metin de maçı izledi. Dün eski takımının antrenmanına katılarak eski takım arkadaşlarına derbi için başarılar dileyen Tümer, protokol tribününde Fenerbahçeliler ile birlikte yer aldı.
Kâzım'ın yerine Semih girdi.
Nonda'nın yerine Hakan Şükür girdi.
Orjinal Mesajı Yazan: sporx
69' Hakan Şükür oyuna girdikten sonra pozisyona girmekte zorlanıyor G.Saray.
70' F.Bahçe oyundaki üstünlüğü ele geçirdi bu dakikalarda.
bu maç böyle biter :o