Cemil KAYA **zaragoza maçının ispanyada olması şansızlığın olmuş zafer saraçoğlunda olsa kesın alırdın ama çıkarsın guruptan 2 maç kazan çık bır kazanmıssın bır tane daha kazanırsan en kötü 3. çıkarsın hadi bakalım beklıyoruz maçları**
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA zaragoza maçının ispanyada olması şansızlığın olmuş zafer saraçoğlunda olsa kesın alırdın ama çıkarsın guruptan 2 maç kazan çık bır kazanmıssın bır tane daha kazanırsan en kötü 3. çıkarsın hadi bakalım beklıyoruz maçları Saol cemil abi çıkarım inşallah.
_aRshaviN_ zafer o hata bnde de hep oluyordu özellikde volkan...dk 80 de kornere geliodu:D:Dgruptan çıkarsın inş..
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: alprr_de_souza zafer o hata bnde de hep oluyordu özellikde volkan...dk 80 de kornere geliodu:D:Dgruptan çıkarsın inş.. Bi daha yapmaz inşallah volkan:D
zafer78 FENERBAHCE FAVORİYİ TİTRETTİ. Fenerbahce deplasmanda uefanın en büyük favorisi olan munih i adeta titretti ama bu 3 puana yetmedi.
Roy Keane UEFA'da işi zora sokmuşsun ama Braga'yı yenmen gerekio,Bayern'in de Zaragoza'yı yenmesi gerekio:o Zor ama başarabilirsin belki.
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane UEFA'da işi zora sokmuşsun ama Braga'yı yenmen gerekio,Bayern'in de Zaragoza'yı yenmesi gerekio:o Zor ama başarabilirsin belki. ve hatta rennes son maçınıda oynamış ama senın avarajın kötü yoksa rennes in önüne geçebilirdin 8 atarsan gecersın yoksa şansını seneye deneyeceksın zafer bu arada falcao nasıl oynuyor iyimi
zafer78 LİGDE FIRTINA GİBİYİZ AMA AVRUPADA!!! UEFA MACIM NEDEN BÖYLE OYNUYORUZ BİLMİYORUM.AMA LİGDE SÜPERİZ.
zafer78 MALDONADO FENERBAHCE DE KEZMAN REGGİNADA ** Mateja kezman 3 m ile raggina ya gitti yerine ise maldonado 16 m ile anlaşıldı.**
el kun :eek: Maldonado mu:confused: Onun yerine Banega'yı alsaydın daha iyiydi Bunda averaj değil takım baş harfi oluyoyodu yanlış hatırlamıyosam
el kun Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Banega dan daha iyi maldonado.Benaga yı aldım bi kere işe yaramıo. benim kariyerde döktürüyo amaaa
Roy Keane Banega daha iyi bencede.Ayrıca ingilizce'de 'Ü' diye bir harf yok,imzanı düzelt istersen:rolleyes: