d.guenduez **Beşiktaş'a yenildiysen onlar birinci olur :) Ayrıca kupada Rövanşı almanı bekliyorum :)**
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Beşiktaş'a yenildiysen onlar birinci olur :) Ayrıca kupada Rövanşı almanı bekliyorum :) Besiktas kupa macı o.ligde mac fazlasıyla bjk lider ama ben ligde bi maç daha kazanırsam liderim.
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Haydi Zafer Şampiyonluk bekliyoruz :) Her daldan koptum abi lig kaldı ondandada kesin şampiyon olmam lazım.
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Haydi Zafer Şampiyonluk bekliyoruz :) Her daldan koptum abi lig kaldı ondandada kesin şampiyon olmam lazım. olamassanda gelecek sezona ıyı bır kadro kurdun en azından zafer seneye butun kupalar senın
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Haydi Zafer Şampiyonluk bekliyoruz :) Her daldan koptum abi lig kaldı ondandada kesin şampiyon olmam lazım. olamassanda gelecek sezona ıyı bır kadro kurdun en azından zafer seneye butun kupalar senın İnşallah cemil abi.
Cemil KAYA **tebrik ederim kardeşim yenmişsin bizi centilmen spor sever olarak iyi olanı alkışlıyoruz ama yınede bırgun GS ye geri döneceğimide hatırlatmak isterim :D:D:D**
White Albatros kardeş hani maçların ss sini verirken altına yazı yazıyosun ya meseka fotomaç haberleri filan hazırlarken hangi kalemi kullanıyon yaniitalik düz yazı thoma filan gibi yazı seçenekleri varya işte onlardan hangisini seçiyon yazı çok güzel
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba kardeş hani maçların ss sini verirken altına yazı yazıyosun ya meseka fotomaç haberleri filan hazırlarken hangi kalemi kullanıyon yaniitalik düz yazı thoma filan gibi yazı seçenekleri varya işte onlardan hangisini seçiyon yazı çok güzel Saolun beyler kardes o comic sans gibi bi yazı stiliydi heralde c ye bas cıkar.