zafer78 GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ HAKEDENENİN OLMADI MAÇYİNEDE OLSUN BU KADAR SAKATLIĞA RAĞMEN DEPLASMANDA BİR PUANI ALDIM.AH KEZMAN
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Zafer abi nası istek yapıyon İstek yapmayı bilmıom yapmadım kendileri verdiler.
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Kötü bi maç skor açısından Öle biraz dikkat ettimde senden baska mesaj yazan yok sende omasan:D
el kun Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Kötü bi maç skor açısından Öle biraz dikkat ettimde senden baska mesaj yazan yok sende omasan:D ben valla herkezin kariyerine mesaj atıom.bende kariyer hikayeleri forumunu hep yenile yapıyom bakıyom maçlar varsa hemen yorum yazıyom
zafer78 UEFADA ŞÖYLE BİR İLGİNÇ OLAY YAŞADIM :DK:80 2-1 öndeyim korner oldu volkan kalesindne cıktı ve ceza sahasına girdi.Bu heralde oyunun bi hatası