zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti basarılar zafer inş. basarılı olursun fenerde :) baslıkta hıc bı degısıklık yok Eywallah az sonra yeni sslerle döncem.
Cemil KAYA **zafer sen çok şanssız sın be kardeşim takımın yarısı sakata gelmiş ama sakın vazgeçme bıkmadan usanamdan devam et başarı mutlaka gelır inatla üstüne git kardeşim**
zafer78 **Saol cemil abi devam etcem zaten daha ligin başı sanki bilerek yapıolar gibi kilit isimler sakat bU arada kastamonulusun heralde abi bende karabüklüyüm toprak sayılırız:D.FMmania kardes ewt fak yemedim takım sakat olmasına ragmen iyi futbol sergiledi.Ama morientes son dakikada attı.**
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: FMania48 tiğin takımı tanuyan var mı?:D Kardes bırakta bi kere de şanslı olalım:D
zafer78 İŞTE MAÇLAR ŞANSSIZ MANAJER ZAFER ALEXİN SAKTLIKTAN KURTULDUGUNA SEVİNDİ AMA ALEX BİR MAÇ CEZALI DURUMDA. CARLOS İSE SAKATLIKTAN SONRA ÇIKTIGI İLK MAÇTA YİNE SAKATLANDI.SAKATLIĞI 1 HAFTA. TÜRKİYE KUPASI GRUPLAR.