Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
zaferi kovdular takımdan ya elınden geleni yaptı ama nafile ipini kestiler arkadaşlar çok ugraştık msn den destek olmaya çalıştım ama PSG yonetımı kafayı yemıi 5. sıradakı adam kovulurmu kovuldu işte benım villarreal gibi aynı şampiyon yapacak dıye korktular galıba :D:D:D zafer geçmış olsun kardeşim sen yenı bır kariyere başla vakıt gecırmden
Ne Yaparsak Yapalım Kurtaramdık 5. Sıradayken Kowdular.
Ve Zafer Yıldız FENERBAHCE DE
İŞTE CEHENNEM...

DÜNYA MARKASI STARLARIMIZ...



FENERBAHÇE KARİYERİM BAŞLAMIŞTIR(NE VARSA KENDİ TAKIMIMDA VARDIR)
