evet arkadaşlar torrentleech sitesinden bende az önce indirdim ve oynadım. Bana göre rezalet olmuş. EA bu kulvardan çekilse daha iyi olur diyorum. Belki Fifa fanatikleri bu yazdıklarıma sert çıkabilir ama şunu söylemeliyim. Daha 1 ay öncesine kadar PES oynamamış ve Fifa delisi birisiydim. Ama PES oynayınca inanın Fifa çok kötü geliyor. Hatta bana Fifa2008den daha kötü geldi. Gerçi 1 aydır hiç fifa oynamadım ama!!!