Arkadaşlar ben bu oyunu hem pc de hemde x360 oynadım sizlere aradaki farkları paylaşmak istiyorum bu msj da x360 dier msj da pc dekini yazıyorum.Sonra flood yaptı demeyin
X360 da diyecek birşey yok ben bi oturdum kalkması zor oldu.Bi kere stadlar stad efektleri konfetiyeler harika.Teknik direktörler pc ye nazaran 10 kat daha güzel.Formalar çok gerçekçi.Yağmurlu havadaki top hareketi yerdeki havaya göre eğer yağmur yağıyorsa çamurlar yavaş yavaş aynı gerçekteki gibi oluşmakta.Futbolcular koşarken formalar hareket ediyoru tıpkı ps3 teki nba 08 gibi.Mesela formasından çektiği belli oluyor.Taraftarlar çok gerçekçi.Fileler süper.Oyuncu faceleri süper tek tük oyuncular yapılamamış.Formalar güzel 2-3 takımınki euro 2008 formasına sahib deil ki bunlardan biri Türkiye.Kupa töreni süper.Sanki siz ordaymışsınız havası verio.Şahsen ben oyundan acayip etkilendim.En çok hoşuma giden şeylerden 2sini söyiliyim yağmur yağarken topun hareketleri ve yağmur yağdığı zaman top ıslak çamurlu gözüküyor.Kısacası diyecek bişey yok kalmadı süper harika bence sizde en kısa zamanda ps3 veya xbox360 edinin.
Gelelim pcye pcde kötü berbat iğrenç diyolar.Bende öyle diyodum.Ama ekran kartıyla alakalı.Mesela anti analisingi
16 yapın sonra görün oyunu.Herneyse oyundan bahsediyim biraz.Oynana bilirlik fifa 08 nazaran çok dhaa üstün.Grafikler süper.Çimler next gen denilecek kadar güzel ve gerçek gibi duruyo ama malesef next gen deil
Stadlar güzel yapılmış fakat xbox360 ki gibi konfetiyeler falan kartlar uçuşmuyo bu bakımdan hiç beyenmedim.Top hareketleri xbox360 çpk benziyo aynı denebilir.Freekick ve penaltı geliştirlmiş.Uzaktan gol atılabiliyor yani şutlar süper.Kupa töreni war ama x360 gib deil kupayı kaldırırken gösteriyolar ve foto çektiriyolar.Kupada yansıma denen bişey yok iğrenç renhi resmen gri.Ama kupa şekli aynı gerçekteki gibi ona önem vermiler allahtan.Gelelim pcde en çok gelişen yere.Fileler x360 hemen hemen aynı hatta aynı harektler falan süper.Misal olarak fifa 08 file çarpıpp geri dönüyodu bunda öyle deil.Diğer herşey aynı yani faceler formalar tabi x360 kadar gerçekçi deil.Ama herşeye rağmen tat veriyor.Pc için alın derim ama para biriktirip biran önce konsol alın.Biliyosunuz EA sitesinde açıkladı fifa09 pc için nextgen olacak biliniyor.Pc de next gen oolursa artık konsollarda nolur düşünemiyorum.
Kısacası oyunu güzel yamışlar hiç deilse pes2008 le kıyaslanacak özellikler çok.Umarım yardımcı olabilmişimdir.