Ekselans **Genre: ** Sports **Developer:** EA Canada **Platform/Release date:** **PC ** - 18/04/2008 **PlayStation®2** - 18/04/2008 **PLAYSTATION®3** - 18/04/2008 **PSP™ ** - 18/04/2008 **Xbox 360™** - 18/04/2008 kaynak: electronicarts
FifaMen Özel mesaj yoluyla link istemek ya da burada paylaşmak kesinlikle yasaktır. Hatırlatayım da:rolleyes:
mami_1993 Çıkarmıki yarına?Birde indirip oynayanlar warsa bir kaç ss atıp oyunu tanıtabilirlermi fifa 08 le arasındaki farkları falan söylerseniz çok sevinirim ona göre bende indircem.
cengiz1155 arkadaslar ben bir fifa hayranıyım....her yıl fıfanın yenı versıyonu sabırsızlıkla beklıyorum..cok super yaa..hemen almaya gıdıyorum........bekleyın benı ayrıntıları verecem...
N.G. BARISH Torrent filan bilmem, ama hakkatten ciktiysa bi SS filan iyi olur arkadaslar. Böyle cikti deyince insanin cani cekiyo:D
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: Ekselans_ Genre: Sports Developer: EA Canada Platform/Release date: PC - 18/04/2008 PlayStation®2 - 18/04/2008 PLAYSTATION®3 - 18/04/2008 PSP™ - 18/04/2008 Xbox 360™ - 18/04/2008 kaynak: electronicarts yineleyim
ultrASlan1989 Orjinal Mesajı Yazan: N.G. BARISH Torrent filan bilmem, ama hakkatten ciktiysa bi SS filan iyi olur arkadaslar. Böyle cikti deyince insanin cani cekiyo:D hakikaten çıktı:D ben daha yeni indiriyorum yüklensin koyarım gerçi bana kalmadan koyarlar resiim:P