Senceru beyler takım kuralım ama maçlara çıkmayalım ağır olalım azcık gerek yok... bi kaç takım var böle adamlar maça çıkmıolar sadece büyük turnuvalara giriyolar gereksiz yani gerisi... kaptanda habip abi olsun :)
Neo Orjinal Mesajı Yazan: Ozan yapamazsın :) ad ve soyad en fazla 7'şer harf uzunlukta olabiliyor. Ben yaptım nasıl oldu. SCN Neo diye.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Neo Orjinal Mesajı Yazan: Ozan yapamazsın :) ad ve soyad en fazla 7'şer harf uzunlukta olabiliyor. Ben yaptım nasıl oldu. SCN Neo diye. Crsi_7 mesajını editlediği için Ozan sanki SCN eRo yapamazsın demiş gibi olmuş ama, Ozan o mesajı yazdığındı Cris_7 uzun uzun isimler yazmıştı.
Tearaway arda oygüç :) takıma fln nası gircem biri kısaca anlatabilirmi :) bu arada oyunu yükledim açmadı ya oynaya basıom düzgün başlatılamadı die cıkıo oyundan ndnki ?
Neo Orjinal Mesajı Yazan: burc ugur Beyler ben oynuyom wallahı guzel oyunmus Orjinal Mesajı Yazan: Camby İsteyen varsa maç yapabiliriz... Oyundaki adlarınızı yazarsanız ilk mesaja ekleriz. Böylece herkes birbirini tanımış olur.