LuNaT1C Kulübe katılman için, kulubü kuran kişinin, sen online iken, seni takıma davet etmesi gerekir.
BrNrSy Orjinal Mesajı Yazan: Neo Oyundayım şu an gelirsen davetiye yollarım. Scn Neo nickim. abi beni de takıma alabilir misin
berbarus96 Ben de üye oldum berbarus96 nickim. adım da Berk Oktar. :D Şuan iniyor. Klübe falan davet edebilirsiniz :)
MoonLord Güzel oyun da boş insanlar doldurmuş. Seviyesiz muhabbetler her maçta küfürler birbirine girmeler :) Takım oyunları güzel olabiliyor fakat diğer odalar da dediğim sorun mevcut. Oyun da düşünce olarak iyi yamalarla daha da güzel olacağını düşünüyorum.
LuNaT1C Biz arkadaşlarla genelde E odasında toplanıyoruz.Arkadaşlar dediğim oyundaki iyi oynayan,seviyeli,mizah anlayışı olan insanlar.Yoksa A odasında hayatta oynanmıyor her harekete bir laf.
SirMalcolm Erenn Şahin kullanıcı adım hazirandan beri oynuyorum takımım var ligdeyiz:) 1vs1 e bekliyorum genelde d odasında takılırım
Ugurbeckham Lütfen engellenmiş sözcükleri kullanmayınız. diyip duruyor üye olamadımmmmmmmmm neden yapar yardımcı olurmusunuz