Çok ilginçtir bunu bende oynuyorum, ama burda pek tutmamış, niye tutmamış? biri maddelerle açıklasın.
yıllardır klavyede bişey oynamadığım için kontrollerde zor geliyor tabi, alışıyoruz. Botların bir Sabri bir Tuncay'dan daha mal olması beni üzüyor, insan birazcık dikkat eder. Grafik falan uğraşıyolar çok mühimmiş gibi, önemli olan yapay zeka. Mesela kaleci 1 mt önündeki topu alabiliyor, eksikleri var, ama tabi daha beta. Eğlenceli bi oyun. Şimdilik bu kadar.