Ottoman Oyunun grafikleri süper olmuş.Oyunda gözlemci olmayı düşünüyorum:) Oynayacak arkadaşlar ö.m. yollasın
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: fb_osi Bu internete yansıyomu kota filan. Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Tabii ki yansıyor ama fazla değil.
Cristiano_7_17 Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Beyler Scn olarak oradayız,sanal halı saha gibi ;) Siz de yerinizi ayırtın,sitenin demirbaşları öncülük edin ki çoğalalım.. Maçlar öncesi sitenin Mircteki kanalında toplanıp oradan sanal halısahamıza gidiyoruz Siz de katılın ;) scn mirc kanalinin adresini veririmisn?
fb_osi bende hiç bunu demezdi ark demin oyuna girdim çok fazla güncellenecek dosya var exe. indiriniz diyo.
LuNaT1C Arkadaşlar oyunda grafik olsun bazı şeyler olsun değişimler oldu.Bilgisayarınızdan i can football u kaldırıp,resmi sitesinden exeyi tekrar indirip kurun.
osi_alex oldu beaa saol ark dediğini yaptım oldu allah senden razı olsun ++ rep sistemi olsa sana +++++9999999 rep.