bende icindeyim .. nick Ahmetcr Ogur.. gunde 5-6 mac yaparim cook zevkli.. bazen zevzekler cikar kfur eder.. bazilari cikar ne pas verir ne bisi.. bazisi cook bencil oluyor.. bazisi var kendine gol atiyor.. ama oyun zevkli birsey...
ben 2 sene once boyle bisi dusunmustum.. 11'e 11 mac diye herkes kendi adamini kontrol etsin ama sonra dedim nerden bulacan 11'e 11 adam hehe cook super oyun walla fifa kalitesinde :)