Çok güzeldi, bir daha yapalım. Belli bir zaman olursa bana özel mesaj ile atın pek bakamıyorum internete bu aralar. Veya Tarık mesaj at telefona :D:D
Defansı toplamak ve ileri pas atmak benim işim, kimse defasa gitmeyince ben giderim. Ama orta sahada başlayınca filan zor oluyor. Bu günoynamak isteyen varsa saat 22 gibi bekliyorum. Fazla geç kalamam. Bu arada toplu olmasak da 2-3 kişi olsakda oldukça zevkli olur. Mümkünse hep birbirimizi bulmaya çalışalım.