FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: osi_alex Çok güzelmiş hep oynuyom bağımlılık yaptı ama oyyun bende ingilizce ayarlardan türkçe yapabilrsin
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero BBir şey soracağım; 1.sayfada verilen açıklayıcı videoyu indirdim ama hiçbirşey yok sadece müzik var videoda.Birisi açıklama yapabilir mi? Aynen bendede öle oldu gom playerle açtım oldu.
crdsa Beyler oynadığınız zaman mutlaka beni de çağırın, süper oyun :) Hele birlikte oynarsak daha da süper olur. ozancrdsa - Klaas Hunter
crdsa Çok zevkli bir oyun, sardı bayağı. Bir de şöyle toplanıp oynasak süper olacak. En kısa zamanda toplanalım, sabırsızlanıyorm :) Bu arada bu konu niye burda :D
Neo Göz önünde olsun diye buraya aldık. :) Milli maçtan sonra yaparız. Herkes oyundaki isminide yazarsa iyi olur. İlk mesaja ekleriz burdaki kişileri.
Ottoman Ya bende şöyle bir hata veriyo acaba şeyden mi;ben oyunu yüklemden önce yüklenmesi gereken programları yüklemdim ondan olabilir mi?
..Nicklas.. **Directx 9.0c ve Net Framework 2.0 yüklü mü ? Yüklü değilse resimdeki gibi hatalar vermesi gayet doğal. ;)**
crdsa Maalesef verdiği hatada sorunla ilgili bir bilgi yok. Unhandled exception :o Aklıma gelenler gerekli programların yüklü olmaması, oyun dosyalarında bozukluk. Tekrar indirip yüklemeyi denedin mi? Biri olan üyelerin isimlerini toplasın :)