shadow49 ark. tsl yi yükledim ama amblemlerle formalar olmamış bunu düzeltmenin bi yolu varmı cvp yazarsanız çok sevinirim.şimdiden tşk
Kulfettin Orjinal Mesajı Yazan: shadow49 ark. tsl yi yükledim ama amblemlerle formalar olmamış bunu düzeltmenin bi yolu varmı cvp yazarsanız çok sevinirim.şimdiden tşk Aşağıdaki adresten logo ve amplemleri indirerek değiştirebilirsin ama TSL amblemleri de değişecektir unutma. http://pes.donanimx.com/dosyalar/index.php?act=category&id=4
gol2 ya arkadaşlar daha öncede yazdım lütfen yardım edin ben skorbord yaması yüklüyorum oyuna giriyorum ama hiç bir değişiklik yok
bulkane Yükledikten sonra kitserver ı önce Remove, ardında Install etmen gerekir.kitserver/Setup dosyasını çalıştıracaksın.
mateja44 ya arkadaşlar ben şükrü saraçoğlu stadını indirdim yükledim ama giriyorum maça stad seçcem ama yok şükrü saraçoğlu bi yardım edin lütfen...!!!
Cakhin17 Arkadasım ben yapabıldım sonunda emegıne saglık cok gusel calısmaaaaa Yalnız PSV de Galatasaray yazıyo takımlar lıgler karısmış ona cozum bulamadım bende ama Uzerine TSL pro patch kurunca bırbırlerının eksıklerını tamamladılar :D hepsı gusel oldu !
Kulfettin Orjinal Mesajı Yazan: mateja44 ya arkadaşlar ben şükrü saraçoğlu stadını indirdim yükledim ama giriyorum maça stad seçcem ama yok şükrü saraçoğlu bi yardım edin lütfen...!!! Stadların isimleri ve resimleri değişmiyor. Herhangibir stad olabilir. Rastgele denemelisin veya yükleyen arkadaşlara sor. Ama çoğunlukla 1/15 olan stada yapılıyor..
mehmetsk40 kardeşim ben bu programı kurdum fakat oyun hata verdi oyun siyah ekran oldu açılmıyo ne yapacağım ben.yalnız oyunda euro 2008 patch yüklü ondan olabilir mi
__aLiM__ kardeşim yama süper stadları indirin kurun mesela ilk kurdugunuz stad mesla fb şükrü saraçoğlu kurdunuz o fb stadı ilk sradakı konami stadının yerine geçiyo süper resim ve isim değişmiyo stadların EN İYİSİ EMRATES STADI ARSENAL ONU İNDİRİN BÜYÜK ÇÜK BÜYÜk:) :cool:
luizvangal **arkadaşlar linkin içinde hangisi isim düzeltme yaması ingilizce yazdığı için anlayamıyorum ...ve bide forma yaması hanngileri yardımcı olurmusunuz tşk.lerr**
lordbattles ya beyler lütfen yardım edin kitserver ı hatasız kurdum yamalarıda kuruyorum ama bir türlü olmuyor yardımlarınızı bekliyorum nolursunuz
che_ua Orjinal Mesajı Yazan: __aLiM__ kardeşim yama süper stadları indirin kurun mesela ilk kurdugunuz stad mesla fb şükrü saraçoğlu kurdunuz o fb stadı ilk sradakı konami stadının yerine geçiyo süper resim ve isim değişmiyo stadların EN İYİSİ EMRATES STADI ARSENAL ONU İNDİRİN BÜYÜK ÇÜK BÜYÜk:) :cool: Evet, sağol kardeş. Peki, hem Saracoğlu'nu, hem de Emirates'i birlikte kullanamayız mı?
__aLiM__ kardeş sen fb sükrü saraçoğlu kur o gelir ben 15 tane indirdim stad isimleri yazdım oyunda ama resimleri değişmiyo fb indir orda ilk konami stadından maç oynamay başla her maçta stad değiştir bulursan haber hangi yerde diye kaçıncı:):)