YA BEN SENİN DEDİKLERİNİ İNDİRDİM AMA yamaları kuramadımmmmmmmmmm PES2008Patch1_10 ve PES2008Patch1_20 YAMASINI KURMAYA CALIŞTIĞIMDA şöyle bi hata veriyor; error:1620 bu yükleme paketi açılamadı. bunun geçerli bir windows installer paketi olduğunu doğrulamak için uygulamanın satıcısı ile bağlantı kurun. diyor
windows xp sp2 kullanıyorum. windows installer de stantart sp2 installer i. yardımlarınızı bekliyorum