zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane 3-4-1-2 oynatabilirsin Makinwa-Pandev ikilisi olabilir forvette;) Saolasın denicem
zafer78 TAKTİKLE BİRAZ OYNAMA YAPTIM O YÜZDEN SON SKORLAR BİRAZ KÖTÜ.DEFANS ÖNERİLERİNİZ DİKKATE ALINIR.
steven_stiffler Tottenham kariyerimden sonra bende Lazio ile oynayacağım bakalım :) İyi oyunlar,kolay gelsin...
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: yasarumit grup dan çıkamaman kötü olmuş ama ligde fazla kötü gitmiyorsun başarılar ;) Eywallah saol.
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane UEFA'da başarılı olursun umarım. Olmak Zorundayım.:D Bencede :D:D:D
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane UEFA'da başarılı olursun umarım. Olmak Zorundayım.:D Bencede :D:D:D Abi ben senden eleştiri bekliyorum yha:D:p
yasarumit Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane UEFA'da başarılı olursun umarım. Olmak Zorundayım.:D Bencede :D:D:D Abi ben senden eleştiri bekliyorum yha:D:p bence olucaksın ;) zaten UEFA 'da Lazio ile başırısız olursan... :D
zafer78 MAÇLARIM... UEFA KUPASINDAKİ İLK RAKİBİM HAMBURG HARİKA BİR MAÇ OLDU ÖNCE 2-0 GERİYE DÜŞTÜM 2-2 YAPTIM SONRA 3-2 YAPTIM 3-3 OLDU VE 86 DA 4-3 LİG TABLOSU YARI SEZONA AZ KALDI.
Ali GEMICI **bence daha da yukarıya cıkabilirsin cok rahat ;) ... ( zafer sana bir zamanlar bir taktik önermistim hani 4.1.2.2.1 bu taktigi kesinlikle dene ... sol acıga pandevi koy forvete huntelaar ( uzun boyu senin icin cok ii olacak ) gerisi sana kalmıs ... **
Ali GEMICI hmmm zafer saol ( ama benim ismim ali biliyorsun ki loginfailed yazmasaydın keske :P ) ss icin bir de sana önerdigim taktige göre su oyuncuları oynatmalısın... GK:sana kalmıs Dr:Silvestri Dl:Zauri Dc:sn bilrsn Dc:sn bilrsn Dmc:firmani Mc:behrami Mc:manfredini Aml:Goran pandev Amr:sen bilirsn FC:Kesinlikle huntelaar derim ...
Bedevi wijnaldum gibi genç oyunculara fazla güvenme derim sonradan oyuna al o tip oyuncuları takıma alışmaları zaman alıyor.