hmm zafer kardeşim kariyerin fena değil.en azından baaşrı için denemelerde bulunmuşsun.ama bence çok fazla oynama taktiğinle,tahtik kötü bile olsa bir süre sonra oyuncular alışıyor ve ezbere oynamaya başlıyorlar.denenmiş ve sürekli başarılı olunmuştur ;)
ayrıca elinde pandev varken huntelaar transferi gereksiz gibi geldi bana.
ayrıca 4-3-2-1 taktiğinde de oynayabilirsin Fenerbahçenin avrupada kullandığı taktik iyi bilirsin.bu şekilde huntelaar'ı daha etkin kullanabilirsin.yandan kaçan iki kişiye huntelaar pivot santrafor olarak toplar indirebilir veya oluşan boşluklardan kendisi de oldukça güzel pozisyonlar yakalayabilir.
şimdilik hücum hattın için tavsiyelerim bunlar.