Fenerbahçe'den Transfer Bombaları!
GELENLER
Nilmar

Brezilya'nın gelecek vaadeden forvet oyuncularından Nilmar ile 4 seneliğine anlaştık. Klübü İnternacional'e 6 milyonu peşin,14 milyonu 12 ay taksitle olmak üzere 20 milyon dolar ödedik. Bu transferin forvet ihtiyacımıza derman olmasını umuyoruz.

Transfere Yorumum:Özellikle mental özellikleri çok hoşuma gitti. Birkaç özelliği daha geliştiğinde inanılmaz bir forvete dönüşecek. Fikir aldığım kişiler bu transfere pek sıcak bakmıyordu(Yasin abi:P),ancak ben Nilmar'ın klübe çok katkı yapacağına eminim.Şu anda teknik özellikleri çok iyi değil,ancak bu sezonu en az 10 gol atarak tamamlayacak bence..
Nilmar'ın Özel Görüntüleri FBTV Farkıyla
Daniel Carvalho

CSKA Moskova'nın ve Brezilya milli takımının başarılı sol kanat futbolcusu Daniel Carvalho ile 3 yıllık sözleşme imzaladık. Van der Vaart'ın yokluğunda sol kanatta başarılı olmasını diliyoruz. Ancak kendisi Vaart gibi Avrupa maçlarında oynayamayacak. Sol kanat o maçlarda Vederson ve Uğur Boral'a emanet.

Yorumum:Vaart'ın açığını büyük ölçüde kapayacaktır. Kendisini 12.5 milyon dolara transfer ettik ki bence bu onun kalitesindeki bir futbolcu için gayet ucuz bir bedel. Avrupa maçlarında oynayamayacak olması ve şu anda süren bir sakatlığının olması(2 hafta-1 ay)bizim açımızdan kötü olacak.
FBTV Farkıyla Hazırlanan Özel Görüntüleri
Gustavo Cabral

Geçtiğimiz kariyerde beni Garay ile birlikte çok iyi yerlere getiren Cabral'ı transfer ettik. Kendisinin defansa güç katacağını ve Edu'nun yokluğunda Lugano ve Gioda ile birlikte iyi işler başaracağını umuyoruz.

Transfere Yorumum:Geçen kariyerde neler yaptığını hatırlayanlar vardır. Real Madrid'e 55 milyon dolara satmıştım. Bu adam tam bir efsane. Çok iyi yerlere getirecek bizi.
FBTV Farkıyla Videosu
GİDEN OYUNCULAR
Rafael Van der Vaart

Rafael Van der Vaart,İtalya'nın Inter takımına 40 milyon doları peşin,16 milyon doları 12 aylık taksitlerle olmak üzere 56 milyon dolar karşılığı satılmıştır. Kendisi 6 ay boyunca taraftara kendini çok sevdirdi. Taraftar O'nu çok özleyecek. Vaart yaptığı açıklamada;'Inter'den gelen cazip bir teklifti. 24 yaşındayım ve artık Avrupa'da büyük bir klüpte oynamak istiyorum. Fenerbahçe'de çok büyük bir camia. Burada bulunduğum süre içinde krallar gibi ağırlandım,taraftarımıza da teşekkür ediyorum. Buradaki hiçbir günümü unutamayacağım,ve birgün Fenerbahçe'yi şampiyon yapmak için geri dönmek istiyorum' diye konuştu.
Van der Vaart'ın Inter'le anlaşması ise spor yazarları tarafından hem olumlu hem olumsuz eleştirilerle karşılandı. Çoğu spor yazarı Vaart'ın inanılmaz bir ücrete gittiğini,bu parayla Fenerbahçe'nin onun yerini doldurabileceğini savunurken,bazı spor yazarları da Vaart'ın devre arasında satılmasının yanlış olduğunu ve Vaart'ın kaldığı 6 aylık süreyi çok az bulduklarını açıkladı.