Çok teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar.
@Atilla: Abi Rosenberg'i alacaktım biliyorsun ancak kıtasal maçlarda oynadığı için vazgeçtim,Nilmar'da çok yararlı olacak hiç merak etmeyin:)Kimse mi güvenmiyor bu adama ya:P
Bu maçlar yeni transferler gelmeden oynanmıştır

Lig 3.sü Sivasspor'a karşı deplasmanda alınan altın değerinde bir galibiyet:)

Van der Vaart'ın son maçı ve son golü. Ligin 2.sırasında bulunan Beşiktaş'ı da yendik,liderliğimizi pekiştirdik.

Yine zor bir deplasman,yine alınan 3 puan. Çok iyi gidiyoruz.
Türkiye Kupası Çeyrek Final 1.Maçı

Beşiktaş'ı yine yendik.
Transferlerden Sonra

Nilmar ilk maçında ilk golünü attı,Gençlerbirliğini'ni rahat geçtik.

Beşiktaş'ı kupa dışına ittik,rakibimiz Galatasaray'ı 3-0 yenerek eleyen Manisaspor.

Yine çok rahat kazandığımız bir maç,Nilmar bir de asist yaptı.
Puan Durumu
