zafer78 EWT WERDER BREMEN DEPLASMANDA LİVERPOOLU DAĞITTI. Werder Bremen deplasmanda liverpoolu yenmesini bildi maçtan sonra konusan benitez korktugum basıma geldi diego yu tutamadık dedi.
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: KuRal Ooo Beşiktaş Senin Kariyerde Avrupa Gruru(Fbliyim) Fenerbahcede gurubunda ikinci barcelona var fb nin grubunda;) Bide roma
zafer78 Werder Bremen stutgarta takıldı... Şampiyonlar liginde çıkış yapan werder bremen ligdeki derbide stutgarta takıldı
Bedevi kariyerde başarılar bu arada sunderland'liye nooldu biri beni aydınlatıversin:confused: kayboldu kariyer.....
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC kariyerde başarılar bu arada sunderland'liye nooldu biri beni aydınlatıversin:confused: kayboldu kariyer..... Valla hiç haberim yok
Luiz Suarez Uğur abinin karşyeriydi takip ediyodum ama kaldırmış galiba(adam namağlup gidiyodu) neyse kariyere dönelim biz o konuya araştırırım
Bedevi Taktik konusunda önerim ne fazla defansif ne de fazla ofansif olmalı Almanya liginde... çift forvet arkalarında diego onunda arkasında 3 lü orta saha bloğu en geride 4 lü defans olmalı bence (kadroyu tam bilmiyorum ama):confused: Klasik Alman taktiği 4-1-2-1-2 de pek istikrar olmuyor. Ortasahanın göbeği boş kaldığı için çok çabuk geçiliyor o bölge. Diego'nun arkasındaki üçlü ortasahanın kenarlarındaki oyuncuları kanada doğru ok çıkarıp da taktiği de söylediğim gibi yaparsan belki bir düzelme olur... Başarılar bu arada:D
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC Taktik konusunda önerim ne fazla defansif ne de fazla ofansif olmalı Almanya liginde... çift forvet arkalarında diego onunda arkasında 3 lü orta saha bloğu en geride 4 lü defans olmalı bence (kadroyu tam bilmiyorum ama):confused: Klasik Alman taktiği 4-1-2-1-2 de pek istikrar olmuyor. Ortasahanın göbeği boş kaldığı için çok çabuk geçiliyor o bölge. Diego'nun arkasındaki üçlü ortasahanın kenarlarındaki oyuncuları kanada doğru ok çıkarıp da taktiği de söylediğim gibi yaparsan belki bir düzelme olur... Başarılar bu arada:D Ben zaten snn dedigin taktıgı kullanıodum ama olmadı bakaım baska taktikler denicem:D