Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC Taktik konusunda önerim ne fazla defansif ne de fazla ofansif olmalı Almanya liginde... çift forvet arkalarında diego onunda arkasında 3 lü orta saha bloğu en geride 4 lü defans olmalı bence (kadroyu tam bilmiyorum ama):confused: Klasik Alman taktiği 4-1-2-1-2 de pek istikrar olmuyor. Ortasahanın göbeği boş kaldığı için çok çabuk geçiliyor o bölge. Diego'nun arkasındaki üçlü ortasahanın kenarlarındaki oyuncuları kanada doğru ok çıkarıp da taktiği de söylediğim gibi yaparsan belki bir düzelme olur... Başarılar bu arada:D Ben zaten snn dedigin taktıgı kullanıodum ama olmadı bakaım baska taktikler denicem:D hadi yaa ben en çok bu taktiğe güveniyodum:D
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC Taktik konusunda önerim ne fazla defansif ne de fazla ofansif olmalı Almanya liginde... çift forvet arkalarında diego onunda arkasında 3 lü orta saha bloğu en geride 4 lü defans olmalı bence (kadroyu tam bilmiyorum ama):confused: Klasik Alman taktiği 4-1-2-1-2 de pek istikrar olmuyor. Ortasahanın göbeği boş kaldığı için çok çabuk geçiliyor o bölge. Diego'nun arkasındaki üçlü ortasahanın kenarlarındaki oyuncuları kanada doğru ok çıkarıp da taktiği de söylediğim gibi yaparsan belki bir düzelme olur... Başarılar bu arada:D Ben zaten snn dedigin taktıgı kullanıodum ama olmadı bakaım baska taktikler denicem:D hadi yaa ben en çok bu taktiğe güveniyodum:D Bende anlamıorum kardes ne yaptıysam yaptım maç kazanamıom.
zafer78 Son maçta gola atamayan werder bremen forvet arayıslarına geçti maç sonunda açıklama yapan zafer yıldız gündemimizde Afonso Alves ve van der vaart var dedi.
White Albatros owomoyela ve wome nin taa defans tan forvetye gitmesi bir kere yanlış frigns ve borowski boşta kalıyor yani sen oyunu 7 kişi oynuyosun abi sonra penaltı atıcılarını taç atıcılarını fila nsen belirlew özlliklerine göre futbolcuların ve taktiği değiştir
Cemil KAYA **zafer bence bu taktık kanat oyuncularına ağır gelir veya çok ıyılerını alman lazım orda oynatmak için ama agır bır taktık bu orta alan oyuncularını benım taktığımdekı gıbı kenarlara açılarak oynatsan nasıl olur veya çift orta saha oynatıp amr ve aml oyuncuları kullanabılırsın tabı bu bence :D:D**
Bedevi bir kere dikiş tutmadı mı olmuyor kardeşim geçmiş olsun ne diyelim ben de valencia'da becerememiştim ve kovuldum ama arsenal,chelsea ve lyon'da çok başarılarım vardı.Ben de kovulduktan sonra her takıma başvuru yaptım tecrübe eksikliğinden dolayı kabul etmiyorlar ama:( önerim yeni bir kariyere başlaman:o
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: MeTe_Chelsea FC bir kere dikiş tutmadı mı olmuyor kardeşim geçmiş olsun ne diyelim ben de valencia'da becerememiştim ve kovuldum ama arsenal,chelsea ve lyon'da çok başarılarım vardı.Ben de kovulduktan sonra her takıma başvuru yaptım tecrübe eksikliğinden dolayı kabul etmiyorlar ama:( önerim yeni bir kariyere başlaman:o Herkese teşşekürler arkadaslar mete arkadasımızın dedigi gibi bastan kötü gidince düzeltemiıosun.