WEEEEEEEEEEEEE BANIM AÇILDIİŞTE KARİYER SSLERİM YORUMLARINZI BEKLERİM:D
LİG BAŞLADI BUNLAR MAÇLARIM...





VE WERDER BREMEN ALMAN DEVİ BAYREN MUNİHİ DEPLASMANDA MAĞLUP ETTİ.

BUDA AVRUPA MACIM SLAVIA PRAG...

ÖN ELMEYİ GEÇİNCE GRUBUM BELLİ OLDU YANİ WERDER BREMEN ŞAMPİYONLAR LİGİNDE.

VE GRUPTAKİ İLK MAÇIM BEŞİKTAŞLA İDİ 1-2 YENİLDİM FAKAT 2 GOLÜM VERİLMEDİ BİRİ OFSAYT BİRİDE FAUL NEDENİYLE..

BAYERN MUNİH İ 10 KİŞİYLE GERMAN CUPTAN ELEDİM...

AMA YARI FİNALDE STTUGARTA ELENDİM...

İŞTE GELECEĞİN BENAOYUN'U MALUL(MEVKİLERE DİKKAT)
İsim:Malul
Yaş::18
Mevki:Kale hariç her yer:D

BU ÖZELLİKLERİ

BUDA MEVKİLER(DİKKAT)

KONUYU OKUMADAN SADECE MESAJ ÇOĞALTMAK İÇİN GEREKSİZ MESAJLAR YANİ OTOMATİK MESAJLAR ATMAYALIM