yama çok güzel olmuş ancak cafe de indirdiğim için fazla oynayamadımama birkaç aksaklık çarptı gözüme
1)antitamunun 1.lig yamasına o lig için pek bi eklenti göremedim
2)1.lig deki bazı oyuncuların pozisyonu hala yanlış
3)maçlarını aynı statlarda yapan takımlar gerçekteki gibi dlmalı oyunda malatyasporla malatya bld. maçlarını farklı statlarda yapıyorlar
4)süper lige eklenen transferlerin forma noları hatalı
bunların dışında belki de bnm yanlış kurmamdan olabilr ama sanki brkaç arkadaş daha benzer şeyleri söylemişti
1)maçlar olimpiyatta oynanınca yalnzca saha görünyo tribün fln yok
2)bazı maçlar birden barnebau da oynanıyo sçmeden
3)süper lig dışında eklenen ligler ve takımların maçında yalnızca intro görünüyo sonra hata verip atıyo(bu heralde bnm kurulum hatam)
4)bazen hakemin yalnızca forması görünüyo hayalet gibi sadece forma oluyo
bir de birkaç rcam olacak mümkünse full version a malatya-(samsun,denizli,rize,antep) maçlarını da derbi olarak eklerseniz
sevinirim.
demo olmasına rağmen süper bir yama emeğeğ saygı lütfen yıkıcı değil yapıcı eleştiriler yapalım