valla görüntü çok güzell.en özelliği bu yamanın bide fileler çok güzel ..hermacta aynı file deil.bazen kırmızı bazende beyaz.bir kaç ufak hatalarınız var...mesele %100 tükçe demek hiçbir ingilizce kelime yok demek .ama ben menejer modda 3 ma. felan yaptım bie secim geldi oo ingilizce aralarda yine ingilizcee geliyyoo...ama yapa arkaplan ve görüntü kalitesii gerçekten çok güzell olmuşş.teşekkürler..bide bu yamada gerçekçi oynayış yaması ekledinizmii .çok güzel oynuyolarda.ben bastırıyorum onlar kazanıyo..FİFA 08 HAKKINDA BİLGİ ALIP VERMEK İSTERSENİZ YADA ONLİNE YNAMAK İSTEYENLER EKLESİN.MAÇ YAPARIZ BERABER dogan.fb@hotmail.com