Bu İndirdiğimnizin Demo SÜRÜMÜ oLDUĞunu Biliyorum İlk Önce Onu Belirtiyim :) Sonra Bu Demo!! Diye Üstüme Gelebler Olmasın :)
Tam Sürümde Dikkat Edilmesini İstediğim Birşey Var Paslar Hİç yerini Bumuyor En GÜçlü Takımmla en güçsüz takımı maç yaptırıyorum ama pas yapamıyolar En Güçlü Takım :S Eğer Bunu Düzeltebirsek Tam Sürümde Sevinirim :)
Bide Fifa 08'i silip tekrar yükledim yama fln'da yüklü değil ama hala bazı formalar alakasız renklerde ve bazı takım logoları gözükmüyor :S