Cemil KAYA yasin takımın yarısı sakat yarısı kart cezalısı olmuş ya ama villa maçını alman güzel olmuş
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba Orjinal Mesajı Yazan: Diego Forlan Yasin Abi nerdesinnn arkdaslar kısa surelı ayrılıgımından ardından tekrar burdayım gun ıcerısınde ss lerı paylasagım ;)
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Diego Forlan Yasin Abi nerdesinnn arkdaslar kısa surelı ayrılıgımından ardından tekrar burdayım gun ıcerısınde ss lerı paylasagım ;) valla donem donem hepımız gıremıyoruz olsun sonunda geri dönüyoruz ya önemli olan o
yasinmutti UEFA KUPASI TSL 16 HAFTA hep sonda yiyorduk golu simdi 90 da biz gulduk UEFA KUPASI zor da olsa ust tura cktik cok zora rakipler var
yasinmutti fıxtur(turkıye kupasından elendık) Uefa kupasında sert kayaya captık dıger eslesmeler bunlar da devre arası takıma katılanlar
yasinmutti arsenal cok zor ama ıcımde bı hıs var mert ın dedıgı gıbı skorlar alırsam blkı turu gecebılrıım