yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Bekliyoruz Villareal maçını.Zor maç olcak gibi:) zor mu:D UEFA KUPASI 1.TUR 2.MAC Muthıs bır oyunla muthıs bı skorla adte ezdık vıllarealı ı ıste grubumuz
Roy Keane Yasin,fevkaladenin fevkindesin valla:p Villareal'i eleyip UEFA Gruplara kalmışsın tebrikler:)
Life. **Yasin abi çok iyisin.Villareali eleyip UEFA Gruplarına kalma başarısını göstermişsin.Tebrikler**
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Helal Yasin Abi:)Cemil Abi 'nin sinirini birazda olsa almışsın. kesinlıkle hami :D:D
yasinmutti **saolun bugun bayagı ılerlemeyı dusunuyorum gunun ılerleyen saatlerınde ss lerı sızlerle paylasacagım:)**
yasinmutti TSL 9.HAFTA methiyeler duzdu ne demek ya:D :D TSL 10/HAFTA TSL 11.HAFTA TURKIYE KUPASI GRUB B son maclarda gol sıkıntısı cekıyorum bu taktık sıkmaya basladı yenı taktıkler arayısındayım
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA trabzon maçı herseye ragmen 9 kişiyle 0-0 ıyı bıtmış yasın valla aynen oyle cemıl abı TSL 12.HAFTA cok rahatiz TSL 13.HAFTA UEFA KUPASI destansi bi galibiyet aldik son 15 dkka golu yememek icin cok direndik ve sonuc:cool: