Orjinal Mesajı Yazan: bboyasin94
abi formaları takımların amblemlerini felan nerden indirdin link verirmisin
kardes k.bakma uzun sure once ındırmıstım hatırlamıyorum ama sıtede bıraz arastırırsan bulabılırsın:)
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
yasin arsenal maçında başarılar gerci çok fazla başarılısın zaten :D:D
Orjinal Mesajı Yazan: sLaDc_10
Harika işler çıkarmışsın.Arsenal maçında başarılar.
Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
İstatiskler iyi,şampiyon sensin;)
hepınız saolun bu sıralar fazla pc de olamıyorum malum az bı sure kaldı su derslerı falan allahın ıznıyle bı atlatıyım her ıkı karıyere de bomba gıbı devam edecegım;)