Orjinal Mesajı Yazan: emirgc
Hocam 1. olarak Cm07 de Open.. lerin içinde Open Auto yok. Open Fifa07 nin içinde biryerlerdemi?
2. olarak top ekliyorum toplar tam oturmuyor sanırım ezik büzük oluyor nedense yuvarlak fakat üstüste biniyo kimi yerler beyaz vs.
3. Olarak ise kaleci formasını 512x512 e çektim fakat Cm07 de Gk ye yüklüyorum. oyuna girince gözükmüyor, oyun ayarlarından biyerdenmi açacam acaba?
Arkadaşım senin cm07'de bi problem var herhalde,forumda bir konu var, düzeltilmiş hali yayınlanıyo, onu indir istersen,normal şartlarda sol üstte open'ı açtığın zaman open auto seçeneğiyle açılması lazım.
2.si topları yüklerken cm de topun resminin yanında birde far ve near yüklemelerini yapman gerekiyor.bu da her top için ayrıdır,hangi topu yüklemek istiyosan onun formunda görüntülerini yüklemen gerekir.yoksa dediğin gibi abuk subuk gözükür.
3. olarak gk'yı cm den açabiliyo olman lazım,önce kaleci formasını aktif hale getiriyosun,512*512 olarak yükleyip,regenerate fat and build seçeneğiyle oyunu yenilemen ve save deyip çıkman lazım,oyunda gözükür.belki bi ihtimal yüklediğin bir yama (mesela bende üç büyükler stadyum yaması vardı,formaları yüklediğim zaman çakışıyodu ve formalar oyunda abuk subuk gözüküyodu,şükrü saracoğlu açılmıyodu,oyundan atıyodu felen)onun için oyununda yama varsa oda etkiliyo olabilir..