
Arkadaşlar uzun süredir Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'nde giydiği sarı-beyaz çubuklu formasını aradım ama bulamadım.Ben oyunumda Türkiye Liginde giydiğimiz sarı-beyaz formayı kullanıyorum.Bu formanın farkı çizgilerinin sarı olması.
(Bu formanın telif hakkı Witch King'e aittir)
Şampiyonlar Liginde ise lacivert çizgili olanı kullanılıyor ve sağ kolda Şampiyonlar Ligi amblemi bulunuyor.
Açıkçası forma yapan birisi değilim,photoshopda kullanmıyorum,sadece Witch King arkadaşımıza ait olan bu çalışmayı, kendi 'paint'imden gelen çabalarımla şekillendirdim,renkleriyle oynadım ve bir Şampiyonlar Ligi forması oluşturdum.Beğenen olduğu gibi beğenmeyende olabilir,amatör bir çalışma olarak kabul ediyorum,sizlerinde ilgisini çekeceğini düşündüm,Creation Master 07 ile oyuna atabilirsiniz,boyutlarını 512*512 yapmanızı tavsiye ederim,yorum yazan yazmayan herkeze teşekkürler..
Oyun içi görüntüler;



Son güncelleme 27.03.2008, 10:06 tarihinde Vanquish tarafından yapıldı.