Bu sitede bi arkadaş tarfından yayınlanmış(hatırlıyamadım),Fenerbahçe'nin bayrak formasıyla biraz oynadım,photoshop kullanmadığım için paintle bu kadar oldu,koldaki avea logosunu bile çeviremedim,sol koldaki terstir,yaka kısmı normalde polo yaka ama onuda cm de yaka secenekleriyle düzeltebilirsiniz,şimdilik bununla idare ediyoruz, taaki sağlam biri formaları yapana kadar :)







