Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry
FB'yi kutlamak gerek . Zor maçı yıldızları Alex sayesinde kazandılar . Tebrikler FB , tebrikler Alex :)
Ulaş abi avatarını Alex yapıcaktır birazdan :D
Mauhzuhas :D:D:D yazdıgını okumadan değiştirmiştim :D
Maça gelecek olursak FB sanki 2-0 yeniyormuşcasına sürekli top oynadı çok rahattı ve pozisyon üretmesemde olur gibi oynadı. ve bana göre bu yüzden bjk golü bulana kadar kötü oynadık. bu sefer çift forvet lehimize bi işe yaramadı açıkcası. Golü yedikten sonra BJK artık ohh be derken Baki gibi bi bombayı elinde tutmalarının cezasını çektiler bence gol onun sayesinde oldu diyemeyiz ama atak onun sayesinde başladı. 2. gol öyle çok şaşalı bişi değil olması da gerekmiyordu zaten Alexten semihe doru giden top sanırım cisse sayesinde gerçekleşti yatarak müdahele ederken ardından semih'in şık çalımı ve çıkarışıyla beraber yine cisse sayesinde top hafif yön değiştirdi ve gol oldu.. :) beşiktaşın 3-4 tane iyi pozisyonu vardı özellikle holosko sayesinde ama değerlendiremediler. BJK biraz daha geç bulsa golü bence maç berabere biterdi ama işte.. tabi fenerbahce 2-1 öne geçtikten snra kaçırdıgı 3 tane %100lük pozisyonları saymıyorum.
Oyunculara gelecek olursak kendi takımımdan en başta sanırım Kazım olur adamın psv maçı dışında ben ilk 11 başladıgını görmedim ( yedeklerle çıktıkları maçları saymazsak ) ve kendini çok iyi hazırlamış deividin yoklugunu aratmadı bana kalırsa. zaten anelkaya nedense benzetiyorum bu adamı :) ardınadanda 2 golümüzün sahibi Alex tabi..
Hayal kırıklıkları bence fazlsıyla oldu Kezman, Ugur Boral en başta gelen isimler. BJK adına en çokta Nobre dikkatimi çekti adamın varlıgı yoklugunu aratmadı.
Ayrıca bjk seyircisine bi parantez açarsak bu kadar çirkin bi seyirci sanırım ligde kalmamıştır. takımını destekledikleri gerçekten söylenemez adamların işi gücü bağırıp show yapmak umurlarında değil sanki beşiktaş öyle olsa sayısız su şişeleri paralar sopalar bilmem neler atmazlardı iyi güzel tezahuratlarla destek veriyorsunuz ama en can alıcı noktada takımlarını rezil ediyorlar bence. al işte bu maçın tansiyonunu arttırdılar maçı sürekli sayelerinde soğuttular ve yenildiler. haftaya sivas deplasmanı var ve çok büyük bir ihtimalle ondan sonraki maç seyircisiz geçecek.. hani ortamı gerecek bi hareket olsa anlıcam ama göremedim ben ne hakem ne başka bişey .. hakemde çok iyi yönetti maçı bana göre.
Sözün özü BJK artık bu yarıştan kopmuştur bence. hatta Şampiyonlar ligi bile çok zor. Fbnin fikstürde tek zorlu takımı var o da şüphesiz GS Bana göre. Sezon sonunda da gene şampiyon olacagımız görüşündeyim. hayırlısı olsun.