ben farklı bir şeye dikkat çekmek istiyorum. Beşiktaş yıllardır yılda sadece 1 kez FB maçlarında 100.yıl formasını giyiyor. neden böyle bir şey yaptıklarını anlamıyorum! acaba 100.yıl formalarını FB maçlarıyla özdeşleştirmek mi istiyorlar?
Edit: 1-1 Dk.74 Serdar Özkan