Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Evet benim de canlı şahit olduğum 0 çektiğiniz dönem,mtkya eleniş,manchesterdan 6 yemeniz vb maçlar var ona bakarsan...Ufak başarılardan sevinişten kastım Avrupa'da bir tur geçseniz bile ki o da yıllar sonra oluyor nihayet Avrupa Şampiyonu olmuş kadar seviniyorsunuz.Kültür hazım meselesi tabiki Galatasarayda bunu görmüyorduk neden acaba..Beşiktaş'ın zaten camia yapısında efendilik ve mütevazilik vardır..Süleyman Sebaları,ŞEREFLERİ,HAKKILARI boşuna çıkarmadık.
Galatasaray'da bunu görmüyorduk çünkü Galatasaray Avrupa'da kupa kaldırdığı dönemden önce de büyük başarılar elde etmişti zaten. Kupa Galipleri Kupası'nda yarı final oynamışlardı. Üstüne üstük her yıl Şampiyonlar Ligi'ne katılıyolardı ki hala şampiyonlar ligine en çok katılan takımlardan biri.
Bizim sevinmemiz son derece normal,çünkü ŞL'de uzun yıllar sonra 2.kez bir Türk takımı çeyrek finale yükseldi. Birkaç sene önce Beşiktaş UEFA Kupası'nda çeyrek finale çıktığında da herkes çok sevinmişti,kupa kaldırılmışcasına. Çünkü Beşiktaş bu yıl Fenerbahçe'nin yaptığı gibi Avrupa'da çok iyi bir performans gösteriyordu. Biz bu kadar abartılı sevinç gösterilerinde bulunmamıştık dersen anlayışla karşılarım. Çünkü o yıldan bir önceki yıl milli takımımızın elde ettiği 3.lük,2 sene önce Galatasaray'ın Uefa ve Süper kupaları alması,bizi bu sevinçlere alışkın etmişti.
Yanlış anlama sana bir saygısızlık etmek istemiyorum,sonuçta yaşça benden büyüksün,ancak uzun yıllar sonra ilk defa bir Türk takımı Avrupa'da heyecan verici bir futbol ortaya koyuyor,normal şartlar altında düz skorlarla turu geçsek belki bu kadar abartılı sevinçler olmazdı. Ancak 2-0 geriye düşüp o turu penaltılarla geçmemiz,üstelik bunu deplasmanda son 2 yılın UEFA Şampiyonu Sevilla'ya karşı yapmamız,şampiyon olmuşçasına sevinmemizi gerektirir diye düşünüyorum.
Ayrıca taraftarımıza niye saldırıda bulundun anlamadım,sahaya madde atan,oyuncularımızı yaralamaya çalışan,küfürlü tezahuratta bulunan bizim taraftarımız mıydı?Chelsea forması giymiş Beşiktaş'lılara ne demeli?
Bu konuya yazacağım ilk ve son mesajdır.
Edit: İmla ve cümle düşüklükleri.