el kun Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95 agüero ya ne oldu ya son maçlarda atamıyo valla bilmiyorum emre adama büyü yapmışlar heralde:D Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r rahat alrsın kardeş saol;)
Ali GEMICI **iyi sonuclar almışsın ve bence Werder'i elersin ;) ( Agüero yorulmuştur yine başlar merak etme ;) ) ...**
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: KuRal beyler yalnız pato bu maçtan sonra sakatlandı bu yüzden 1 ay takımda yer alamayacak:o takma kafana gilardino agüeroyu oynatırsın forvette...
el kun beyler transfer dönemi başladı İlk Transfer:Giuseppe Rossi(20 MN Euro) Ve diğer maçlar(yenilgi tadını daha tattıran yok)
el kun Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA kardeşim sen agüeroyu nerde oynatıyorsun benımle aynı yerdemı forvette cemil abi bazen gilardinoyla bazen patoyla şimdi de rossiyle denicem
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: KuRal Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA kardeşim sen agüeroyu nerde oynatıyorsun benımle aynı yerdemı forvette cemil abi bazen gilardinoyla bazen patoyla şimdi de rossiyle denicem forvet arkası oynatma sakın ikili forvetın sağı en iyi olduğu yer