yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed çok iyi gidiyorsun devam insallah bunda da SAVE BOZULMAZ :D ali dogru demıs:D
Ali GEMICI **güzel maclar agüero oldukca formda ve seni sırtlıyor ama stutgart macı olmamıs ;) ... basarılar ...**
el kun yorumlarınız için teşekkürler yorumların karşılığını da size verebiliyorsam ne mutlu bana;) Ve diğer maçlar
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed güzel maclar agüero show devam ediyor ... Bencede.. Güsel maçlar..
el kun Agüero Yine Boş Geçti:o Ve bu sezon ki 2. Kupa Benim Kadro W.Bremen Kadro Yorum Sizin Arkadaşlar