el kun Merhaba arkadaşlar. FM'de bir çok terslikler yaşadım. Ama buna bir dur diyorum ve A.C. Milan Kariyerimi başlatıyorum. Hazırlık Maçları Transferler
el kun Orjinal Mesajı Yazan: Y_I_G_I_T :D:D sende hergün klüp değişiyon napim kardeşim ya hep bi terslik oluyo
xxx0xxx bence tranferlerde biras acemi de deiiil cömert dawranmısın gidenleri ucuza yollamısın gelenleride biras pahalı almıssın gibi geldi bana örn:kompany e biras fasla wermisin o paraya nasıl oyuncular bulunur tabi benim görüsüm kadro kötü deiil yane biras pahalı diebiliris
el kun inşallah arkadaşlar şu anda ssler hazır ama şimdi internet cafe deyim akşam 6'dan sonra koyucam
xxx0xxx ooooooo bi seri tutdurmuşsunda hep galip geldiin maçları atıon gibi geldi bana çakal seni :d hehe